مزیت کاشت ایمپلنت های استاندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 911
:: بازدید کلی : 3984

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

مزیت کاشت ایمپلنت های استاندارد
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 15:11 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی جایگزین ریشه دندان طبیعی می شوند. ایمپلنت ها در اوایل دهه 1960، تا کنون راه طولانی ای را طی کرده اند. اولین ایمپلنت های دندانی مدرن توسط دکتر PI Brånemark  ایجاد شد و استاندارد Standard Gold Implantolog  را توسعه داد. این سیستم با کاشت ایمپلنت دندان و حمایت دندان ها در ناحیه استخوان و فک یک پایه برجسته برای زیبایی دندان ارائه می دهد. ایمپلنتولوژی تبدیل به دائمی ترین راه حل ممکن برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. ایمپلنت ها مانند دندانها طبیعی پوسیده نمی شوند. زیرا از تیتانیوم ساخته شده اند و طول عمر بالایی دارند.

چرا من نیاز به یک ایمپلنت دندانی دارم؟

هیچ چیز پروتزی از لحاظ بازسازی عملکرد دندان ها و حفظ سلامت جسمی و بافت لثه در مقابل ایمپلنت دندان قابل مقایسه نیست. ایمپلنت ها یک پیشرفت بسیار مهم در دندانپزشکی هستند. دندان هایی که به شدت نابود می شوند اکنون می توانند جایگزینی طبیعی داشته باشند! ایمپلنت ها برای متصل کردن پروتز های زیبایی به ناحیه کاشت استفاده می شوند، پل های ثابت را محکم می کنند، لبخند قربانیان تروما که دندان هایشان را از دست داده اند را بازسازی می کند،  و فضاهای خالی دندان های کشیده شده را پر می کنند.

ساختار استخوان و بافت فک انسان

ساختار استخوان و بافت فک انسان، اگر بدون درمان باقی بماند، از بین خواهد رفت. گروه دندانپزشکی آدرینا می تواند  با کاشت دو یا چند ایمپلنت پایه و لنگری برای دندان های مجاور ایجاد می کند، باعث سلامت مجدد و تحریک بافت لثه می شود.

جراحی ایمپلنت

راهنمای جراحی در ایمپلنتولوژی، در حال حاضر بسیاری از فرصت های جدید در جهان ایمپلنتولوژی برای بیماران مبتلا به ساختار استخوانی به وجود آمده است.

در گذشته

 اندازه استخوان تا زمان عمل جراحی مشخص نبود. این موضوع باعث ایجاد مشکل می شد زیرا جراحان مطمئن نبودند که چه اتفاقی می افتد. اگر یک جراح میزان کافی بودن استخوان را درک نمی کرد، او دو گزینه داشت:

  • اول متوقف کردن عمل کاشت ایمپلنت
  • دوم اطلاع دادن به بیمار با وجود کمبود استخوان در فک که باعث شکست ایمپلنت دندان  و منجر به وجود آمدن مشکلات بزرگ در آینده می شد. مدیر گروه دندانپزشکی آدرینا، با استفاده از راهنمای جراحی هنگام عمل، و اسکنر پرتوهای 3D، احتمال کاشت ایمپلنت دندان موفق را به 100% می رسانند.

 

سی تی اسکن

گروه دندانپزشکی ما، با استفاده از اسکنر Planmeca ProMax 3D با Ultra-Low Dose برای اندازه گیری عرض و ارتفاع توده استخوانی با دقت بالا پانورامیک اشعه ایکس، برنامه ریزی درمان را به شکل بی نظیر تنظیم می کنند. در حال حاضر بیماران می توانند وضعیت خود را  طبق برنامه ریزی قبلی ببینند. با استفاده از این تصویربرداری بحرانی می توانیم قرار دادن دقیق مسیرهای عصبی، حفره های سینوسی، توده های استخوانی و سلامتی بافت لثه اطراف کاشت را ببینیم، در گروه دندانپزشکی آدرینا ایمن بودن نگرانی اصلی ما است.

نرم افزار برنامه ریزی ایمپلنت

کلینیک آدرینا؛ با برنامه ریزی درمان مناسب از لحاظ فنی و بودجه ای برای بیماران و استفاده از تکنولوژی مدرن برای بیماران به درک انتخاب اندازه های ایمپلنت، دستگاه ها و برچگونگی نحوه کاشت تأثیر می گذارد. با استفاده از سیستم های تصویربرداری سه بعدی چاپ و محل تنظیم دقیق کاشت ایمپلنت را تعیین می کنند.

جراحی و کاشت

جراحی و کاشت باید بیش از یک ساعت طول بکشد. تمام برنامه ریزی ها قبلا بر روی کامپیوتر انجام شده است.  از جمله پیوند استخوان و تقویت استخوان، همه چیز برای اطمینان از اینکه بیمار کاملاً راحت است و آنها را برای بهبودی سریع آماده می کند از قبل طراحی و پیش بینی شده است. پس از قرار دادن ایمپلنت، بسته های یخ فوری را در اختیار شما قرار می دهند و دستورالعمل های مراقبت از خانه را توضیح می دهند. زمان بهبودی کاشت ایمپلنت دندان معمول 3 الی6 ماه است. این زمان بسیار مهم است تا بافت بتواند بهبود یابد و مانع آسیب بیشتر به ناحیه شود. این زمان برای بهینه سازی osseointegration استخوان فک و لثه می باشد.

در طی فرایند بهبودی

 به صورت موقت به وسیله یک پروتز یک پوشش روی پیچ کشیده می شود. تا هیچ باکتری وارد ایمپلنت نشود، کلینیک دنداپزشکی ما تجویز می کند با یک نگهدارنده موقت یا پل دندان فضای خالی دندان را پوشش دهند. بعضی مواقع جایگزینی ایمپلنت دندان در همان روز انجام می شود. این روش نه تنها از ورود باکتری به ایمپلنت جلوگیری می کند بلکه  اجازه می دهد که بافت در موقعیت دقیق نگهداری شود.

ترمیم ایمپلنت

ترمیم روند ایجاد یک دندان مصنوعی و اتصال آن به ایمپلنت است. پس از 3 الی6 ماه، بیماران بعد از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و بررسی چشم اندازها و یک پروتز تاج، پل، جزئی یا کامل ساخته شده را دریافت می کنند. پروتز بر روی ایمپلنت قرار می گیرد تا زمان بهبودی کامل فک و لثه روکش اصلی بر روی دندان ها قرار می گیرد.

 

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: